ژوپین
  1. خانه
  2. بلاگ
  3. اخبار
  4. طراحی سایت و نرم افزار در گلپایگان

طراحی سایت و نرم افزار در گلپایگان

اخبار

نکات مهم این مطلب

اولین و معتبرترین مرکز طراحی وب گلپایگان

طراحی سایت و نرم افزار در گلپایگان

طراحی وب در گلپایگان

طراحی وب سایت در گلپایگان

طراحی وب سایت در شهرستان گلپایگان

طراحی فروشگاه اینترنتی در گلپایگان

این مطلب صرفا جهت آشنایی همشهریان عزیز گلپایگانی و حومه شهرستان می باشد تا پروژه های خود را آگاهانه به دست متخصصین این حوزه بسپارند و وقت و هزینه خود را تلف نکنند.


 


با توجه به اینکه خدمات نرم افزاری ژوپین در ابتدا دفتر مرکزی خود را در شهرستان گلپایگان در سال 88 بنا نهاد و قصد توسعه امور فناوری اطلاعات و گسترش فرهنگ کسب و کار های اینترنتی را  داشت ولی متاسفانه با وجود مرکز متخصص طراحی وب سایت و نرم افزار در شهرستان ، هیچ کسب و کاری راضی به سوق پیدا کردن به کسب و کار اینترنتی نبود.


در حال حاضر نیز دیده شده حتی کافی نت ها هم پا در عرصه طراحی وب گذاشتند و این کار حساس و تخصص محور را با نصب وردپرس و چند قالب آماده اشتباه گرفتند که تمامی مشتریانِ این عزیزان پس از مراجعه به ما گلایه از عدم کیفیت کار و پشتیبانی صحیح داشتند.


اکثر این مراکز وب سایت مشتری را به شرکت هایی در تهران  یا در سایت پونیشا که یک سایت بران برون سپاری پروژه است ، می سپارند و هزینه هایی به مراتب بیشتر از ارزش کار دریافت میکنند و مشتری(کارفرما) از همه جا بی خبر و عدم نرخ گذاری از جانب اتحادیه ، این مبالغ را پرداخت میکنند و بعد از مدتی که وب سایت به دلایل نیاز به آپدیت یا همگام سازی با تغییرات هاست و سرور، نیاز به پشتیبانی دارد ، این عزیزان(کافی نت ها و مراکز غیر معتبر) قادر به رفع مشکل نیستند . چون تخصص ندارند و مجبورند مجدد به تهران یا اصفهان یا پونیشا واگذار کنند که هم هزینه زیاد در پی دارد و هم زمان زیاد.


با توجه به اینکه پروانه های کسب در اتحادیه رایانه مانند گذشته نیست که بتوان همه کاری کرد ، پروانه های کسب همگی رسته دارند


اگر پروانه ای در رسته کافی نت است فقط حق فعالیت در حیطه کافی نت دارد و اگر در رسته سخت افزار یا فروش نرم افزار است هم به همین ترتیب.


پروانه فعالیت ژوپین  مانند بقیه پروانه های کسب ،  از اتحادیه رایانه و اتاق اصناف و مرکز صنعت و معدن صادر شده است


ولی در رسته طراحی نرم‌افزارهای سفارشی، سیستم های کامپیوتری وصفحات وب


همین امر باعث می شود که ژوپین مجوز طراحی انواع نرم افزار های تحت وب و ویندوز و .... و حتی طراحی سیستم های مبتنی بر کامپیوتر مانند شبه رایانه ها و avr را داشته باشد.


مهمترین موضوع این است که این رسته در شهرستان گلپایگان فقط در انحصار ژوپین بوده و حتی در استان اصفهان فقط سه شهرستان و کلا سه پروانه کسب این رسته را دارند.


 


به جز داشتن مجوز فعالیت کاملا مرتبط با فعالیت ، ژوپین از سال 86 در زمینه طراحی وب و امور وب فعالیت دارد و در بسیاری از سمینارهای مهم شرکت داشته و فعالیت های بسیاری را انجام داده که البته قبلا با نام های دیگری فعالیت کرده است.


توسعه دهنده و افزونه نویسی انجمن ساز MyBB.


برترین توسعه دهنده و بومی ساز اسکریپت شبکه اجتماعی شیرترانیکس در سال های 88 تا 93.


اولین و معتبرترین توسعه دهنده سیستم WHMCS در ایران که بسیاری از شرکت های بزرگ از افزونه های ما استفاده می کنند.


توسعه دهنده معتبر وردپرس در زمینه پلاگین


مدیر و کارشناس در بسیاری از انجمن های بزرگ برنامه نویسی داخلی و خارجی


 


برای استعلام ما نیز به بخش درباره ما مراجعه فرمایید.


 


با تمام این تفاسیر نقطه قوت ژوپین در تولید نرم افزار های تحت وب کاملا اختصاصی . کد نویسی شده از پایه بدون استفاده از هیچ اسکریپت آماده مانند وردپرس و ... می باشد که تمامی این نرم افزار ها بر پایه ساختار hmvc ماژولار با رعایت اصول مهندسی نرم افزار و پایگاه داده تولید میشوند.


بسیاری از موسسات معتبر که از نام بردن آدرس وب آنها به دلایل امنیتی معذوریم ، از سیستم های ما استفاده می کنند.


 


اگر شما هم در گلپایگان یا حومه هستید و یا در شهرستانی زندگی می کنید که مرکز معتبری برای طراحی وب سایت ندارید همین حالا از بخش پشتیبانی  با ما تماس بگیرید. 


 


 


نظرات



ارسال نظر

جهت قرار دادن کد در متن کامنت ، متن مورد نظر را انتخاب کنید و دکمه بالا را بزنید

گفتگو با پشتیبان